HR asszisztens állás Veszprémben


WAPPtech Kft.

Egyéb asszisztens


Munkavégzés helye: Veszprém

2021. 03. 30. 13:34

A WAPPtech Környezettechnológiai Kft. 100 %-ban magyar tulajdonosi körrel rendelkező vállalkozás. 2016-os megalapítása óta vállalatunk célja, hogy termékeivel és szolgáltatásaival komplett megoldásokat nyújtson a csapadékvízhez, ivóvízhez és szennyvízhez kapcsolódó, megoldásra váró feladatok terén. Csapatunkat több, mint 15 éves környezetvédelmi tapasztalattal rendelkező, agilis kollégák alkotják, akik munkájuk során szakmaiságukkal és megbízhatóságukkal járulnak hozzá vállaltunk sikeréhez.

Támogató, barátságos környezetbe keressük új kollégánkat HR asszisztens munkakörbe.

Feladatok

AMIBEN A TÁMOGATÁSODRA VAN SZÜKSÉGÜNK:

  • Munkaviszonnyal kapcsolatos teljeskörű adminisztratív ügyintézés, HR terület egyéb adminisztratív támogatása;
  • HR rendszer kiépítésében való aktív közreműködés;
  • Álláspályázatok, álláshirdetések kezelése, rendszerezése (hirdetésekhez és pályázati anyagokhoz kapcsolódó teljeskörű ügyintézés);
  • Ki-, belépőkkel kapcsolatos ügyintézés, folyamatok lebonyolítása (egészségügyi, munkaügyi teendők szervezése stb.);
  • Nyilvántartások vezetése, kapcsolódó ellenőrzési feladatok ellátása (szabadság stb.);
  • Képzések, tréningek stb. szervezésében való aktív részvétel;
  • HR / HR-marketing kampányok, projektek támogatása;
  • HR területen történő fejlesztések támogatása.

Elvárások

JELENTKEZZ, HA ÚGY ÉRZED MEG VAN BENNED:

  • a HR terület iránti őszinte érdeklődés;
  • a precizitás, hogy rendben tartsd a kollégáid munkaviszonnyal kapcsolatos papírjait;
  • az MSOffice programok magabiztos használata;
  • a fejlődési igény, hogy együtt haladjunk előre a feladatokkal és rendszerépítéssel;
  • a kreativitás, hogy hozzá tudj járulni a problémák megoldásához és a fejlesztésekhez;
  • a jó kommunikációs képesség, hogy segíthess a szervezésben, ügyintézésben;
  • a lelkesedés, hogy kivehesd a részed az izgalmas feladatokból is és ne csak papírt tologass.
  • A fentiek mellett szükséges, hogy minimum érettségi / szakközépiskolai végzettséggel rendelkezz.

Előnyök

KÖZELEBB HOZ MINKET EGYMÁSHOZ:

  • ha volt lehetőséged hasonló adminisztrációs (preferáltan HR) területen tapasztalatot szerezni;
  • ha jártas vagy valamilyen nyomtatványszerkesztő és/ vagy képszerkesztő szoftver kezelésében;
  • marketing terület iránti érdeklődés, esetleg ez irányú tapasztalat;
  • ha B kategóriás jogosítvány birtokosa vagy, így nem okoz gondot, ha esetleg ki kell ugrani valahová ügyet intézni.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség;
  • Segítőkész és támogató csapat;
  • A béredet hosszútávon a befektetett munkád, a hozzáállásod és az általad felvállalt felelősség határozza meg;
  • Folyamatos fejlődési lehetőség;
  • Fejlett infrastruktúrájú, modern, nyugodt munkakörnyezet.
Jelentkezését várjuk a "Jelentkezem" gombra kattintva.




Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Részmunkaidő 4 óra

Elvárt tapasztalat

  • Nem igényel tapasztalatot

Elvárt végzettség

  • Gimnázium
  • Szakközépiskola

Szükséges nyelvtudás

  • Nem szükséges nyelvtudás

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott

Önéletrajz elküldése kötelező!



Jelentkezem

Szeretne hasonló állásokról értesülni e-mailben?

Jelentkezzen be és állítsa be a hírlevelet, hogy értesüljön az Önnek legmegfelelőbb állásokról.

Bejelentkezés