Adminisztratív munkatársunkat keressük Veszprémben
WAPPtech Kft.
Veszprém
2022. 07. 06.
Kedves Álláskereső!
Engedd meg, hogy röviden bemutatkozzunk!
A WAPPtech Kft. termékeivel és szolgáltatásaival 2016. óta kínál komplett megoldásokat a csapadékvízhez, ivóvízhez és szennyvízhez kapcsolódó feladatok terén. Cégünk folyamatos fejlődéséhez nem csak szaktudásunkkal, de egymást támogató és sikerorientált hozzáállásunkkal is igyekszünk hozzájárulni. A napi munkavégzés során elengedhetetlennek tartjuk, hogy kollégáink számíthassanak egymásra. Úgy gondoljuk, szerencsések vagyunk, mert egy olyan csapattal dolgozhatunk együtt, akiknél ez mind emberileg, mind szakmailag megvalósul. Bízunk benne, hogy ezt sikerül tovább erősítenünk az általunk szervezett, munkán túlmutató közös programokkal is.
Veszprémi irodánkba, barátságos, közvetlen munkahelyi környezetben várjuk új Adminisztratív munkatársunkat. Kérjük, hogy pályázati anyagodban bérigényedet is tüntesd fel!
Feladatok
Amiben a támogatásodra van szükségünk:
- létesítmények fenntartásához kapcsolódó helyszíni ügyintézés;
- létesítmények üzemeltetési, karbantartási és fenntartási feladatainak szervezése: hulladékelszállítás, szükséges anyagok beszerzése, alvállalkozók munkájának szervezése, ajánlatkérések;
- bérlők igényeinek kezelése;
- kapcsolattartás a közmű szolgáltatókkal, a bérlőkkel és alvállalkozókkal;
- általános irodai adminisztratív feladatok;
- rendezvényszervezés támogatása.
Elvárások
Az új munkatársunkat az alábbiak jellemzik:
- proaktív;
- precíz;
- megbízható;
- jó kommunikációs képesség;
- nyitott a szervezési feladatokra;
- B kategóriás jogosítvánnyal és vezetési gyakorlattal rendelkezik.
Előnyök
Ami közelebb hozhat minket egymáshoz:
- hasonló területen szerzett tapasztalat;
- angol nyelvtudás.
Amit kínálunk
Dolgozz velünk, ha az ideális munkahely számodra:
- dinamikusan fejlődő és innovatív;
- stabil;
- teret ad a kreativitásnak és az önállóságnak;
- folyamatos fejlődési lehetőséget biztosít;
- rugalmas;
- hozzáállásában korrekt és partneri.
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- Pályakezdő/friss diplomás
- 1-2 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Gimnázium
- Szakközépiskola
Szükséges nyelvtudás
- Nem szükséges nyelvtudás
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!
Hasonló hirdetések
-
Végrehajtó helyettes, pénzügyi ügyintéző állás Siófok
Dr. Hirth Erika Végrehajtói Irodája Kft.Siófok