Adminisztráció, irodai munka

Irodai asszisztens munkakörben álláslehetőség Veszprémben

Munkavégzés helye: Veszprém
2020. 06. 03. 10:38
Jelentkezem

Épület és Autóelektronikai berendezések szerelésével, karbantartásával, javításával foglakozó veszprémi székhelyű, több mint 25 éves múlttal rendelkező Kft keres munkájára igényes kollégát irodai adminisztrációs munkák elvégzéséhez. 


Feladatok:

  • Új és már üzemelő gyengeáramú rendszerek projektjeiben való irodai munkavégzés, kapcsolattartás vevőkkel, szállítókkal és az alvállalkozókkal.
  • Adatok rögzítése.

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Műszaki beállítottság
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret
  • Precíz és Önálló munkavégzés

Előnyök:

  • Pénzügyi, számviteli végzettség

Amit kínálunk:

  • Versenyképes fizetés
  • Cafetéria juttatás
  • Szakmai továbbképzések
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.