Menedzsment

Ügyfélszolgálati kapcsolattartó állás Veszprémben

Munkavégzés helye: Veszprém
2020. 10. 30. 14:25
Jelentkezem

Ismerje fel és kezelje az ügyfelektől érkező, kért termékre vonatkozó összes igényt az értékesítési és üzemeltetési terv, valamint a fő gyártási ütemezések vezetésével.


Feladatok:

  • Az ügyfél ütemezések (EDI, webEDI vagy papír formátumú) kézhezvételekor győződjön meg arról, hogy az ügyfél által leadott igények integrálódtak a rendszerbe, és az esetlegesen felmerülő integrációs hibák kijavításra kerülnek. A lezárt rendelések legyenek feltöltve a rendszerbe.
  • Ismerje fel az ügyfél által előre jelzett ütemezések közötti nagy rendelési eltéréseket, hogy le tudja egyeztetni, hogy ezeket az adatokat az Ügyfél valóban pontosan adta-e meg.
  • Szükség esetén adja ki az eseti, soron kívüli kiszedési listákat az ügyfelek szállításaihoz.
  • Kövesse a teljes ellátási láncot (beszerzés, termelés és szállítás), és szükség esetén hozassa előre a szállításokat, győződjön meg arról, hogy az Ügyfél számára a kívánt szolgáltatás megfelelő módon teljesül. Figyelje a biztonsági készlet szintjeit, és küldjön figyelmeztetést, ha a min/max szint kerül elérésre.
  • Kezelje a logisztikai és felmerülő együttműködési problémákat a külső platformokkal.
  • Győződjön meg arról, hogy a megfelelő paramétereket alkalmazza az egyes referenciákra (MOQ, átfutási idő, szállítási ütemezés), és szükség esetén kezdeményezzen korrekciós intézkedéseket.
  • Legyen tudatában/integrálja a P1 és P0 projekteket (új referenciák, új csomagolások, transzferek, új ügyfelek stb.).
  • Győződjön meg arról, hogy a visszaforgatásra váró csomagolóanyag útvonalak be vannak tartva, megakadályozva ezzel az esetlegesen felmerülő csomagolóanyag hiányt.
  • Szükség esetén készítse elő az exporthoz szükséges vámdokumentációt.
  • Küldjön rendszeresen teljes körű, pontos, megbízható információkat az Ügyfél kapcsolattartóinak. Igazítsa a választott kommunikációs módot az Ügyfél kapcsolattartójának szintjéhez. Igazítsa a gyakoriságot a helyzethez (megelőző, javító, válságkezelő).
  • Szervezzen találkozókat az Ügyfél kapcsolattartóival (legalább évente egyszer a nagyobb ügyfelek esetében).

Elvárások:

Győződjön meg arról, hogy a vevők igényei (határidő / mennyiség) teljeskörűen teljesülnek:

  • Megvalósíthatóak-e az ügyfelek kérései (ezeket kövesse nyomon, ellenőrizze az alábbi rendszerekben: MPS-kezelő (heti), Beszerzés-Ütemező (napi)) és szükség esetén a tervezett szállítási határidőket egyeztesse az Ügyféllel.
  • Győződjön meg arról, hogy a belső ütemezés elindult, figyelembe véve az Ügyfelek prioritásait. Készítse el vagy biztosítsa a gyártási szekvenciát a valós vevői igények alapján.
  • Mérje fel az egyes Ügyfelek napi szolgáltatási díját (az Ügyfelek számításával és a belső DPM számítással). A szolgáltatási szint javítása érdekében javasoljon cselekvési terveket.
  • Azonosítsa a blokkolási pontokat, és tervezze meg a megoldásukhoz szükséges műveleteket:
  • Riassza az értékesítést felmerülő (ügyféllel kapcsolatos vagy belső) krízis esetén, hogy külön belső prioritások kerüljenek meghatározásra az ügyfélre vonatkozóan, és kövesse az ide kapcsolódó akciótervek alakulását. Ha szükséges, eszkaláljon.
  • Győződjön meg arról, hogy minden ügyfél rendelkezik az adatairól biztonsági másolattal, illetve megkapták azt az oktatást, hogy a fiókjuknál hol tudják a biztonsági mentést beállítani, kezelni; biztosítsa, hogy a szabadságolások alatt az Ügyfeleket előzetesen értesítsék a távollétről, és tájékoztassák arról, hogy melyik személy fogja ideiglenesen kezelni az Ügyfelek fiókját.

Előnyök:

  • Mérnöki vagy logisztikai végzettség
  • 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.