Lejárt hirdetés
|
Ügyfélszolgálati kapcsolattartó állás Veszprémben
Menedzser
Munkavégzés helye: Veszprém
2020. 10. 30. 14:25
Ismerje fel és kezelje az ügyfelektől érkező, kért termékre vonatkozó összes igényt az értékesítési és üzemeltetési terv, valamint a fő gyártási ütemezések vezetésével.
Feladatok
- Az ügyfél ütemezések (EDI, webEDI vagy papír formátumú) kézhezvételekor győződjön meg arról, hogy az ügyfél által leadott igények integrálódtak a rendszerbe, és az esetlegesen felmerülő integrációs hibák kijavításra kerülnek. A lezárt rendelések legyenek feltöltve a rendszerbe.
- Ismerje fel az ügyfél által előre jelzett ütemezések közötti nagy rendelési eltéréseket, hogy le tudja egyeztetni, hogy ezeket az adatokat az Ügyfél valóban pontosan adta-e meg.
- Szükség esetén adja ki az eseti, soron kívüli kiszedési listákat az ügyfelek szállításaihoz.
- Kövesse a teljes ellátási láncot (beszerzés, termelés és szállítás), és szükség esetén hozassa előre a szállításokat, győződjön meg arról, hogy az Ügyfél számára a kívánt szolgáltatás megfelelő módon teljesül. Figyelje a biztonsági készlet szintjeit, és küldjön figyelmeztetést, ha a min/max szint kerül elérésre.
- Kezelje a logisztikai és felmerülő együttműködési problémákat a külső platformokkal.
- Győződjön meg arról, hogy a megfelelő paramétereket alkalmazza az egyes referenciákra (MOQ, átfutási idő, szállítási ütemezés), és szükség esetén kezdeményezzen korrekciós intézkedéseket.
- Legyen tudatában/integrálja a P1 és P0 projekteket (új referenciák, új csomagolások, transzferek, új ügyfelek stb.).
- Győződjön meg arról, hogy a visszaforgatásra váró csomagolóanyag útvonalak be vannak tartva, megakadályozva ezzel az esetlegesen felmerülő csomagolóanyag hiányt.
- Szükség esetén készítse elő az exporthoz szükséges vámdokumentációt.
- Küldjön rendszeresen teljes körű, pontos, megbízható információkat az Ügyfél kapcsolattartóinak. Igazítsa a választott kommunikációs módot az Ügyfél kapcsolattartójának szintjéhez. Igazítsa a gyakoriságot a helyzethez (megelőző, javító, válságkezelő).
- Szervezzen találkozókat az Ügyfél kapcsolattartóival (legalább évente egyszer a nagyobb ügyfelek esetében).
Elvárások
Győződjön meg arról, hogy a vevők igényei (határidő / mennyiség) teljeskörűen teljesülnek:
- Megvalósíthatóak-e az ügyfelek kérései (ezeket kövesse nyomon, ellenőrizze az alábbi rendszerekben: MPS-kezelő (heti), Beszerzés-Ütemező (napi)) és szükség esetén a tervezett szállítási határidőket egyeztesse az Ügyféllel.
- Győződjön meg arról, hogy a belső ütemezés elindult, figyelembe véve az Ügyfelek prioritásait. Készítse el vagy biztosítsa a gyártási szekvenciát a valós vevői igények alapján.
- Mérje fel az egyes Ügyfelek napi szolgáltatási díját (az Ügyfelek számításával és a belső DPM számítással). A szolgáltatási szint javítása érdekében javasoljon cselekvési terveket.
- Azonosítsa a blokkolási pontokat, és tervezze meg a megoldásukhoz szükséges műveleteket:
- Riassza az értékesítést felmerülő (ügyféllel kapcsolatos vagy belső) krízis esetén, hogy külön belső prioritások kerüljenek meghatározásra az ügyfélre vonatkozóan, és kövesse az ide kapcsolódó akciótervek alakulását. Ha szükséges, eszkaláljon.
- Győződjön meg arról, hogy minden ügyfél rendelkezik az adatairól biztonsági másolattal, illetve megkapták azt az oktatást, hogy a fiókjuknál hol tudják a biztonsági mentést beállítani, kezelni; biztosítsa, hogy a szabadságolások alatt az Ügyfeleket előzetesen értesítsék a távollétről, és tájékoztassák arról, hogy melyik személy fogja ideiglenesen kezelni az Ügyfelek fiókját.
Előnyök
- Mérnöki vagy logisztikai végzettség
- 2-3 éves releváns szakmai tapasztalat
Az alábbi hirdetés már lejárt, ezért nincs lehetőség a jelentkezésre!
Információk az állásról
Foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő 8 óra
Elvárt tapasztalat
- 2-4 év szakmai tapasztalat
Elvárt végzettség
- Főiskola
- Egyetem
Szükséges nyelvtudás
- Angol
Munkarend
- Általános
Beosztás
- Beosztott
Önéletrajz elküldése kötelező!